Regulamin – KWIECI – REZERWUJ ONLINE

Regulamin

HomeRegulamin

Regulamin Rezerwacji Online i Obiektu

I.  Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu oraz warunki pobytu.
  2. Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: Kwieci, Dom Gościnny prowadzony przez Flow PR Łukasz Witkowski – Piłsudskiego 3/4, 11-400 Kętrzyn, NIP 7421986054
  3. Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług.
  4. Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.

II. Dokonywanie Rezerwacji

  1. Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu jakim jest zainteresowany, liczby dorosłych oraz liczby dzieci, według których ma zamiar dokonać rezerwacji pobytu.
  2. Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi lub pakietów, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji Online.
  3. Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, lub opisem, zawartością i ceną pakietu, Klient może wybrać dany pokój/pakiet i przejść do kolejnego kroku procesu rezerwacji.
  4. W drugim kroku dokonywania rezerwacji – formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.
  5. Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać wpłaty zadatku za pomocą płatności elektronicznej – przelew transferowy.
    • Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemu płatności online – Dotpay.
    • Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę zadatku, systemem płatności online Dotpay. Po przyjęciu wpłaty przez Dotpay, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty zadatku.

IIa. Dokonywanie rezerwacji przy braku wolnych pokoi/pakietów

  1. W przypadku, jeżeli w podanym przez Klienta terminie nie ma wolnych pokoi, lub dostępny jest wybrany pokój, jednak wyłącznie przy dłuższym pobycie, niż podany przez Klienta, wyświetlony zostaje numer telefonu do obsługi obiektu noclegowego, w celu kontaktu telefonicznego i dokonania indywidualnych ustaleń.

III. Anulowanie rezerwacji

  1. W przypadku anulacji rezerwacji przez Klienta, wpłacony zadatek pozostaje w obiekcie.
  2. Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek zostaje zwrócony Klientowi.

IV. Opłaty

  1. Klient zobowiązany jest do wpłaty wskazanego przy dokonywaniu rezerwacji zadatku. Może tego dokonać, za pomocą:
    • płatności elektronicznej – przelew transferowy,
  1. Pozostała część opłaty za cały pobyt dopłacana jest przez Klienta po przyjeździe do obiektu w formie gotówki.
  2. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.

V. Polityka prywatności

  1. W trakcie dokonywania Rezerwacji, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.
  2. Dane Klienta będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia  prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia  28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
  3.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Flow PR Łukasz Witkowski – Piłsudskiego 3/4, 11-400 Kętrzyn, NIP 7421986054
  4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – akuku@kwieci.pl
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
  7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą bezterminowo
  8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
  10.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy

VI. Odpowiedzialności

  1. Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.
  2. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane terminy rezerwacji, czy dane osobowe.
  3. Za prawidłową obsługę pieniężną zadatku, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online Dotpay.
  4. Obiekt oraz firma będąca właścicielem aplikacji Rezerwacji Online, czyli NetFactory Michał Piaścik, nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.

VII. Warunki rezerwacji i pobytu Klienta w Obiekcie

  1. Długość pobytu zawsze wynosi co najmniej 4 dni. W okresie wakacji, ferii, świąt i długich weekendów minimalna długość rezerwacji może być większa, według systemu rezerwacji online.
  2. Pobyt w dniu przyjazdu rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu. Każdy wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd musi być uzgadniany z Gospodarzami.
  3. W przypadku rezerwacji drogą mailową podczas rezerwacji pokoju pobieramy zadatek w wysokości 40 lub 50% wartości całego pobytu. Po mailowym uzgodnieniu szczegółów pobytu, rezerwacja terminu obowiązuje przez 2 dni. Jeżeli przez 2 dni nie zostanie wpłacona zadatku, rezerwacja przepada. Zadatek przepada, jeżeli zrezygnują Państwo z pobytu. Płatność za cały pobyt (pomniejszona o zadatek) jest dokonywana najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką. Nie pojawienie się Gościa w dniu rozpoczęcia rezerwacji oznacza automatyczną rezygnację z pobytu, chyba że najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji Gość powiadomi drogą mailową, że przyjedzie później – w takim wypadku opłata za pobyt nie jest pomniejszana.
  4. Klient po przyjeździe i obejrzeniu pokoju ma prawo do reklamacji, jeżeli pokój nie jest zgodny z ofertą. W takim wypadku nie musi płacić za pobyt pozostałej kwoty i musi opuścić Obiekt a jego rezerwacja jest anulowana. Jeżeli akceptuje warunki, musi dokonać opłaty za cały pobyt pomniejszonej o wpłacony wcześniej zadatek w formie gotówki. Klient ma prawo do reklamacji według przepisów Prawa Polskiego.
  5. Wcześniejszy wyjazd nie uprawnia do zwrotu pieniędzy za niewykorzystane doby.
  6. Rozliczenia transakcji rezerwacji online – kartą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
  7. Śniadanie jest wliczone w cenę pobytu i podawane w formie szwedzkiego bufetu. Za dodatkową opłatą jest możliwość zrobienia sobie kanapek na wynos, dajcie znać osobie która przygotowuje śniadanie.
  8. Na życzenie przygotowujemy Kolację (danie główne i deser) w cenie 95 zł od osoby (Menu dziecięce – 40zł) podawane od 18:00 do 19:00. O wyborze dodatkowych posiłków trzeba poinformować podczas rezerwacji. Posiłki przygotowujemy w wersji wegetariańskiej oraz mięsnej. Nie ma możliwości zamówienia posiłków w trakcie pobytu. Podczas pobytu w wyjątkowych sytuacjach można zrezygnować z pojedynczej Kolacji, ale musi to nastąpić najpóźniej na dzień przed Kolacją z której się rezygnuje.
  9. Kawa z ekspresu, różne herbaty, woda – wliczone w cenę pobytu
  10. Wyposażenie dodatkowe pokoi: Pościel, Ręczniki, Suszarka do włosów, Mydło, Mała lodówka
  11. Do dyspozycji Gości na terenie KWIECI: Bezpłatny Parking
  12. Ze względu na komfort wszystkich Gości, na całym terenie obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 06:00
  13. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów
  14. Bez zgody Gospodarzy wstępu nie mają osoby z zewnątrz, nie będące Gośćmi
  15. Zwierzęta są mile widziane. Obecność zwierząt możliwa jest tylko pod warunkiem wzięcia odpowiedzialności za zwierzęta przez ich opiekunów. Obowiązkiem właścicieli jest dbanie o porządek po swoich pupilach. Za pobyt zwierzaka pobieramy opłatę w wysokości 40zł za dobę. Zwierzęta nie mogą być pozostawiane same w pokojach podczas wyjazdów gości, w częściach wspólnych domu i w całym ogrodzie, zwierzęta muszą być prowadzane na smyczy. Właściciele są zobowiązani do sprzątania nieczystości na całym terenie po swoim zwierzęciu. Za zniszczenia dokonane przez zwierzęta finansowo odpowiadają właściciele zwierząt.
  16. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach i w częściach wspólnych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Jedynym wyjątkiem są certyfikowane ładowarki do telefonów, tabletów i komputerów. Zabrania się wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu
  17. Goście nie mogą pozostawiać rzeczy osobistych w pomieszczeniach wspólnych. Gospodarze nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zgubione lub skradzione rzeczy
  18. Goście biorą pełną odpowiedzialność za swoje czyny oraz czyny osób niepełnoletnich będących pod ich opieką
  19. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokojów rzeczy należących do Gospodarzy oraz dokonywania przemeblowania w pokojach i częściach wspólnych
  20. Za wszelkie zniszczenia w pokojach oraz w częściach wspólnych spowodowanych niewłaściwym ich użytkowaniem odpowiada Gość. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność obiektu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. Wynajęty pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu
  21. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do pokoju jest równoznaczne z tym, że pokój został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa
  22. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa niezależnie od miejsca jego pozostawienia
  23. W przypadku naruszenia Regulaminu obiektu Goście zostaną wymeldowani i będą musieli opuścić budynek w trybie natychmiastowym. Dotyczy to w szczególności przypadków zakłócania ciszy nocnej i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Gościom
  24. Wcześniejszy wyjazd Gościa z powodu naruszenia Regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany nocleg
  25. Wspólna sala z otwartą kuchnią jest dostępna dla dzieci poniżej 10 roku życia tylko podczas śniadań oraz obiadokolacji i tylko pod opieką rodziców. Obowiązuje tu też zakaz głośnych zabaw uznanych za głośne przez Obsługę lub Właścicieli Obiektu.
  26. Spożywanie posiłków nie przygotowywanych przez Kwieci jest możliwe tylko w wynajętym Pokoju/Apartamencie
  27. W Obiekcie we wspólnej sali jest zamontowany monitoring wizyjny (kamera). W pokojach Gości nie ma monitoringu. Zapisy z monitoringu służą poprawie bezpieczeństwa, są przechowywane przez tydzień i mogą być udostępniane tylko upoważnionym do tego odpowiednim Ustawami Organom Państwowym. Po tygodniu nagrania są nadpisywane przez bieżące nagrania i nie ma możliwości ich odtworzenia. Rezerwując pobyt w Kwieci Dom Gościnny wyrażacie Państwo zgodę na ten monitoring.

VIII. Akceptacja Regulaminu

  1. Zaznaczenie w panelu rezerwacyjnym opcji przeczytania i zapoznania się z regulaminem Rezerwacji Online oznacza, że Klient rozumie i wyraża zgodę na punkty zapisane w tymże regulaminie.
  2. Niezaznaczenie opcji akceptacji regulaminu skutkuje brakiem możliwości dokonania Rezerwacji Online.
  3. Rezerwacja poza systemem on-line (telefonicznie, mailowo, kanałami social media) oznacza akceptację Regulaminu.
dotpay_logo_napisPL